Субота, 18.05.2024, 21:22
Згурська Тетяна Анатоліївна
 МОЯ ШКОЛА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Методична скарбничка [7]
Кабінет хімії [20]
Критерії оцінювання [2]
Календарно - тематичне планування [5]
Конспекти уроків 11 кл. [0]
Конспекти уроків 10 кл [0]
Конспекти уроків 9 кл [2]
Конспекти уроків 7 кл. [2]
Конспекти уроків 8 кл. [2]
Цікаві факти [1]
Готуючись до уроку [9]
Презентації [4]
Матеріали до уроку [3]
Олімпіада з хімії [5]
ЗНО [3]
Нормативні документи [4]
Сторінка батьків [5]
Новини нашої школи
Головна » Файли » Готуючись до уроку

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр, 5 клас
17.05.2020, 12:53

Письмова контрольна робота, 5 клас

Система оцінювання:

• завдання 1 19— тестові, кожне завдання оцінюється в 0,5 бала,  запитання мають одну і більше правильних відповідей,  максимальна кількість балів за виконані тести 9 балів;

• завдання 20 пропонується виконувати учням, які претендують на оцінку  високого рівня, оцінюється у 3 бали.

Таким чином, максимальна оцінка за правильно виконану роботу становить 12 балів.

 

Робота виконується на окремому листі, який має підпис:

Контрольна робота

з природознавства

учня(учениці) 5 класу

КЗ «Партизанська ЗОШ І – ІІІ ступенів»

Прізвище, ім’я

Фото титульної сторінки та  контрольної роботи слід надіслати

на Вайбер    або

електронну пошту             або

повідомлення у Інстаграм    або

листом через Укрпошту   або

у поштову скриньку

 

 

1. Що називається середовищем життя: 

  а)     вплив на організми певних чинників         

  б)   умови, в яких живуть організми

  в)  місце розселення організмів.

 

 

2. Який із чинників наземно-повітряного середовища є змінним: 

    а)   повітря           б)   світло                в)   зволоженість

 

3. До природних екосистем належить: 

   а)  сад                 б) парк              в) ліс            г)  степ

 

4. Назвіть рослини,  насіння яких розноситься вітром:

     а) кульбаба      б)  троянда        в)  помідор

 

5. Що відноситься до властивостей живих організмів:

   а )  подразливість      б) розмноження   

   в) ріст і розвиток      г)   рух

 

6. Зміни середовища, що повторюються через певні проміжки часу ( рік, доба) називають: 

    а )  постійними     б) періодичними     в)  небезпечними

 

7.  Найрозповсюдженіші гриби, які використовує людина в побуті: 

      а ) дріжджі            б)  мухомор           в)  пеніцилин

 

8. Що необхідно для існування живих організмів: 

     а)  світло, температура, вода, повітря 

     б)  світло, температура,рослини, тварини

 

     в)  світло, повітря, вода , рослини

 

 

9.  Якого газу в повітрі найбільше: 

      а) азот         б)  кисень      в)    вуглекислий газ

 

10. Наука про взаємозв’язки живих організмів між собою та з навколишнім середовищем:  

      а) біологія      б)  географія          в)  екологія

 

 11. Із переліку виберіть штучну екосистему: 

       а) степ      б)  озеро        в)  квітник        г)  річка

 

12. Навіщо вчені створили Червону книгу України? 

     а)  щоб розповісти про найкращі рослини і тварини України

     б) щоб повідомити, яких рослин і тварин найбільше в Україні

     в)  щоб урятувати види рослин і тварин

     г) щоб повідомити, які організми людина знищила назавжди

 

  13. Виберіть правильний ланцюжок харчування:

        а) миша - пшениця - змія – орел           

        б)  пшениця - миша - змія - орел

        в) пшениця- миша - орел – змія            

        г) змія- орел- миша- пшениця

 

   14. Оберіть тварин здатних до польоту: 

         а)  кажан         б)  ківі         в)  страус         г)  сойка

   15. Здатність організмів відтворювати собі подібних:

         а)  ріст                         б)  розвиток      

         в)  розмноження         г)  живлення

 

   16.Укажіь організм, який активний вночі, а вдень відпочиває

А  https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353224/923579_1589119581.jpg          Б   https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353224/377240_1589119582.jpg

 

 В https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353224/121882_1589119583.jpg            Г    https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353224/219738_1589119583.jpg

 

 

17. Що допомагає мешканцям надземно-повітряного середовища орієнтуватись у ньому? 

   а) кінцівки       б)  зір           в)  звук              г)  нюх

 18.Виберіть отруйних тварин

А https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353127/363761_1589119645.jpg        Б   https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353127/747776_1589119647.jpg

 

 

 

В  https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353127/340168_1589119648.jpg         Гhttps://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353127/440570_1589119649.jpg

 

 

 

Д  https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353127/943516_1589119650.jpg        Е  https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/353127/737996_1589119650.jpg

 

 

  19. У якому ряду переважають назви живих організмів? 

 

   а)  тюльпан,береза, світло, трутовик

   б) блекота, планета, м'яч, динозавр

    в) маслюк, скеля, голуб, хмара

   г) зубр, гадюка, мухомор, редиска

 

20.  Дайте визначення поняттям:  «Червона Книга України, «Заповідник».

 

 

Категорія: Готуючись до уроку | Додав: ozernay20
Переглядів: 234 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Відділ освіти Приморської РДА
  • КУ "Районний методичний центр" Приморської районної ради
  • КЗ"Партизанська ЗОШ І - ІІІ ст."
  • Сайти колег
  • Приходько Н. В.
  • Котляр Л. М.
  • Гадючко О. О.
  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz