Письмова контрольна робота, 5 клас
Система оцінювання:
• завдання 1 — 19— тестові, кожне завдання оцінюється в 0,5 бала, запитання мають одну і більше правильних відповідей, максимальна кількість балів за виконані тести 9 балів;
• завдання 20 пропонується виконувати учням, які претендують на оцінку високого рівня, оцінюється у 3 бали.
Таким чином, максимальна оцінка за правильно виконану роботу становить 12 балів.
Робота виконується на окремому листі, який має підпис:
Контрольна робота
з природознавства
учня(учениці) 5 класу
КЗ «Партизанська ЗОШ І – ІІІ ступенів»
Прізвище, ім’я
Фото титульної сторінки та контрольної роботи слід надіслати
на Вайбер або
електронну пошту або
повідомлення у Інстаграм або
листом через Укрпошту або
у поштову скриньку
1. Що називається середовищем життя:
а) вплив на організми певних чинників
б) умови, в яких живуть організми
в) місце розселення організмів.
2. Який із чинників наземно-повітряного середовища є змінним:
а) повітря б) світло в) зволоженість
3. До природних екосистем належить:
а) сад б) парк в) ліс г) степ
4. Назвіть рослини, насіння яких розноситься вітром:
а) кульбаба б) троянда в) помідор
5. Що відноситься до властивостей живих організмів:
а ) подразливість б) розмноження
в) ріст і розвиток г) рух
6. Зміни середовища, що повторюються через певні проміжки часу ( рік, доба) називають:
а ) постійними б) періодичними в) небезпечними
7. Найрозповсюдженіші гриби, які використовує людина в побуті:
а ) дріжджі б) мухомор в) пеніцилин
8. Що необхідно для існування живих організмів:
а) світло, температура, вода, повітря
б) світло, температура,рослини, тварини
в) світло, повітря, вода , рослини
9. Якого газу в повітрі найбільше:
а) азот б) кисень в) вуглекислий газ
10. Наука про взаємозв’язки живих організмів між собою та з навколишнім середовищем:
а) біологія б) географія в) екологія
11. Із переліку виберіть штучну екосистему:
а) степ б) озеро в) квітник г) річка
12. Навіщо вчені створили Червону книгу України?
а) щоб розповісти про найкращі рослини і тварини України
б) щоб повідомити, яких рослин і тварин найбільше в Україні
в) щоб урятувати види рослин і тварин
г) щоб повідомити, які організми людина знищила назавжди
13. Виберіть правильний ланцюжок харчування:
а) миша - пшениця - змія – орел
б) пшениця - миша - змія - орел
в) пшениця- миша - орел – змія
г) змія- орел- миша- пшениця
14. Оберіть тварин здатних до польоту:
а) кажан б) ківі в) страус г) сойка
15. Здатність організмів відтворювати собі подібних:
а) ріст б) розвиток
в) розмноження г) живлення
16.Укажіь організм, який активний вночі, а вдень відпочиває
А Б
В Г
17. Що допомагає мешканцям надземно-повітряного середовища орієнтуватись у ньому?
а) кінцівки б) зір в) звук г) нюх
18.Виберіть отруйних тварин
А Б
В Г
Д Е
19. У якому ряду переважають назви живих організмів?
а) тюльпан,береза, світло, трутовик
б) блекота, планета, м'яч, динозавр
в) маслюк, скеля, голуб, хмара
г) зубр, гадюка, мухомор, редиска
20. Дайте визначення поняттям: «Червона Книга України, «Заповідник».
|