Вівторок, 01.07.2025, 20:44
Згурська Тетяна Анатоліївна
 МОЯ ШКОЛА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Методична скарбничка [7]
Кабінет хімії [20]
Критерії оцінювання [2]
Календарно - тематичне планування [5]
Конспекти уроків 11 кл. [0]
Конспекти уроків 10 кл [0]
Конспекти уроків 9 кл [2]
Конспекти уроків 7 кл. [2]
Конспекти уроків 8 кл. [2]
Цікаві факти [1]
Готуючись до уроку [9]
Презентації [4]
Матеріали до уроку [3]
Олімпіада з хімії [5]
ЗНО [3]
Нормативні документи [4]
Сторінка батьків [5]
Новини нашої школи
Головна » Файли » Конспекти уроків 8 кл.

Урок 2 Тема. Прості речовини кисень і залізо
08.02.2017, 18:16

Урок 2

Тема. Прості речовини кисень і залізо 

Мета  уроку: повторити вивчені відомості про прості речовини — метали й неметали на прикладі кисню й заліза, їх фізичні та хімічні властивості; удосконалювати навички складання хімічних формул і рівнянь.

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

Форми роботи: групова, індивідуальна.

Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, картки із завданнями.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

II. Перевірка домашнього завдання

Опитування по ланцюжку: учні відповідають на запитання з теми «Основні поняття хімії» та ставлять своє питання наступному учневі.

III. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу

• На які групи можна поділити всі речовини? (На прості й складні)

• А на які групи можна поділити прості речовини? (На метали й неметали)

• За якою ознакою? (За фізичними й хімічними властивостями)

• Які прості речовини вивчили в 7 класі? (Кисень і залізо)

Групова робота

Учні об'єднуються в групи, одержують завдання, заповнюють опорну схему.

Група 1

Оксиген

Хімічний символ — ___________________________

Відносна атомна маса Аr(О) = ________________________________

Будова атома: +))

Число протонів р ____________________________      

Число електронів е- ________________________

Число нейтронів n ______________________________ 

Валентність ___________________________________

 

Група 2

Кисень

Тип речовини ________________________________

Має___________ будову.

Хімічна формула __________________________

Відносна молекулярна маса Мr(О2) = __________________________

Фізичні властивості

Розчинність у воді_______________

Агрегатний стан __________________________   

Колір ___________________________

Запах___________      

Смак____________

 

Група 3

Способи одержання кисню

1. Лабораторні способи.

Розкладання оксигеновмісних речовин:

KMnO→ K2MnO4 +... +...

H2O2 → ... +...

KClO3 → ... +...

H2O → ... + ...

2. Промисловий спосіб:

__________________________

Поширення в природі:

__________________________

 

Група 4

Хімічні властивості кисню

Взаємодія з неМе

C + O2 →

S + O2 →

P + O2 →

N2 + O2 →

Взаємодія з Me

Mg + O2 →

Li + O2 →

Al + O2 →

Cu + O2

Окиснення — це реакція взаємодії __________________________________

Горіння — це реакція _________________________, що супроводжується виділенням ______________________ і ________________________.

Оксиди — складні речовини, що складаються з ___________________________ елементів, один з яких ______________________________.

 

Група 5

Ферум

Хімічний символ — ___________________________________

Відносна атомна маса Аr(Fe) = _____________________________

Будова атома: +))))

Число протонів р ____________________________      

Число електронів е- ________________________

Число нейтронів n ______________________________ 

Валентність ___________________________________

 

Група 6

Залізо

Тип речовини ________________________________

Має___________ будову.

Хімічна формула __________________________

Фізичні властивості

Розчинність у воді_______________

Агрегатний стан __________________________   

Колір ___________________________

Запах___________      

Смак____________

Специфічні властивості ___________________________________________

 

Група 7

Способи одержання заліза

1. Доменне виробництво чавуну

2. Відновлення заліза зі сполук

Fe2O3 + H2  →

Fe3O4 + CO →

Fe2O3 + Al →

Fe2O3 + C→

Поширення в природі: ___________________________________

 

Група 8

Хімічні властивості заліза

1. Взаємодія з неметалами

Fe + O2 →

Fe + S →

Fe + Cl2

2. Взаємодія з кислотами

Fe + HCl

Корозія — це ________________________________.

Способи захисту від корозії: _______________________________________.

Учні складають звіт про виконане завдання, по черзі коментують допущені помилки. Учитель узагальнює відповіді, звертаючи особливу увагу на способи одержання й хімічні властивості простих речовин.

 

IV. Підведення підсумків уроку

Учитель підводить підсумки уроку, оцінює роботу учнів.

 

V. Домашнє завдання

Повторити матеріал про прості речовини — кисень і залізо.

 

Категорія: Конспекти уроків 8 кл. | Додав: ozernay20
Переглядів: 352 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Відділ освіти Приморської РДА
  • КУ "Районний методичний центр" Приморської районної ради
  • КЗ"Партизанська ЗОШ І - ІІІ ст."
  • Сайти колег
  • Приходько Н. В.
  • Котляр Л. М.
  • Гадючко О. О.
  • Copyright MyCorp © 2025
    uCoz